fbpx

BLOG

CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM. CZYLI MARKIETINGOWY ŚWIAT NASZYM OKIEM.

Know-how Midjourney, czyli jak generować obrazy z AI

Dzięki ciągłemu rozwojowi sztucznej inteligencji (AI – ang. Artificial Intelligence) jesteśmy w stanie wygenerować m.in. teksty, przekazy audiowizualne, obrazy, prezentacje multimedialne, zdjęcia czy materiały marketingowe. Wraz z postępem tej technologii powstają coraz nowsze narzędzia ułatwiające nam korzystanie z zalet sztucznej inteligencji.

Midjourney (11)
chrzanic-to

Chrzanić to, co było! Serio?

Nikt nie jest w stanie zaprzeczyć sile mediów społecznościowych. Dziś mogła się o tym boleśnie przekonać marka Tiger Energy Drink. Ale powiedzmy to sobie uczciwie – solidnie na to zasłużyła…

Employer branding

Employer branding to stosunkowo młode zjawisko na rynku. Definiuje się je jako działania wizerunkowe na rzecz pracodawcy, a także firmy. Wiele organizacji, które wypracowały silne marki, szuka kolejnego sposobu na promocję i właśnie jedną z taktyk jest kreowanie renomy rzetelnego, profesjonalnego, godnego zaufania pracodawcy.

imagency-blog-37
czas-na-zmiany

Czas na zmiany

Dzisiejszy świat jest pełen różnorodnych marek. Rynek konkurencyjny jest bardzo rozbudowany, dlatego firmy muszą stale zabiegać o uwagę odbiorców, a także dostosowywać się do aktualnej rzeczywistości. Jednym ze sposobów, który pomaga w aktualizacji marki, jest rebranding.

Frakta grzechu warta

Torba na zakupy Frakta, to niezbędnik w sklepach Ikea, a obecnie zyskała status kultowego, a wręcz ikonicznego produktu. Okazuje się, że artykuł wart 1,99 PLN zainspirował projektantów domu mody Balenciaga to stworzenia bardzo podobnej torby w cenie 2145 USD. Torba Arena Extra Large to obecnie najgorętszy temat, nie tylko w świecie mody.

imagency-blog-22
marki-na-wakacjach

Marki na wakacjach

Dzisiaj zabrzmiał ostatni dzwonek, co oznacza, że rozpoczęły się wakacje. Uczniowie świętują koniec szkoły w modnych knajpach, pijąc ulubione napoje i spoglądając na telefony różnych marek. Lato to czas laby, ale nie dla marek! O nie, marki nie biorą urlopu!

Bestseller
widmo

To będzie jedna z najciekawszych kampanii tego roku. Po tym jak internautka w zamkniętej grupie na Facebooku, postawiła pytanie nad zdjęciem opakowania, swoją drogą łudząco przypominającego okładki realistycznych i przygodowych powieści, kakao DecoMorreno o kolejne tomy autora książki – Internet zawrzał. Fejk, czy doskonale zaplanowana kampania?

bestseller-widmo
font-czy-czcionka

Font czy czcionka?

Zdarzyło się Wam patrząc na krój tekstu swojej ulubionej strony internetowej, wzdychać do monitora – „ale fajna czcionka”? Jeżeli tak, popełniacie popularny błąd.

Takie nazewnictwo wynika z przyzwyczajenia do tradycyjnych, rzadko już stosowanych metod odbijania tekstu i określania czcionką wszystkiego, co ma charakter pisma na naszych ekranach. W tym tekście dowiecie się, jaka jest różnica między fontem a czcionką i kiedy używanie tych pojęć będzie w pełni uzasadnione, a kiedy warto go po prostu unikać.


W drodze do mistrzostwa

Po raz kolejny BMW Group Polska zaskakuje nowymi pomysłami kampanii reklamowej, angażując w jej realizację działania artystyczne. Tym razem występuje jako pomysłodawca i mecenas filmu dokumentalnego Bartosza Konopki (nominowanego do Oskara za swój wcześniejszy film, „Królik po berlińsku”) pt. „Droga do mistrzostwa”.

w-drodze-do-mistrzostwa
imagency-blog-8

Powystawowe wspomnienia

W powojennej Polsce niewiele było powodów do zachwytu nad otaczającą rzeczywistością. Wokół gruzy, zgliszcza, bieda, szarzyzna… Ale w tej niezbyt radosnej rzeczywistości, już w 1945 roku zaczęły powstawać pierwsze znaki graficzne, które na długo, a nawet na stałe wpisały się w naszą codzienność. I tym znakom poświęcona była Wystawa Znaków Graficznych, która została zorganizowana w 1969 roku.

Marka budowana
na boisku

Zwyciężyła drużyna Denver Broncos, ale to nie oni mieli monopol na zbieranie oklasków. Finał SuperBowl to nie tylko sportowe widowisko, ale także festiwal reklamowy.

marka-budowana-na-boisku-1
stop-wariatom-drogowym-1

O bezpieczeństwie na drodze w trzech jakże różnych wersjach

Bezpieczeństwo na drodze staje się coraz ważniejszym tematem, o którym mówi się coraz więcej i coraz odważniej. Kampanii społecznych, które chcą zwrócić uwagę na ten problem pojawiło się w ostatnim czasie kilka.

O piwie, co się koncernom nie kłania

Lato coraz bliżej, browary gromadzą w magazynach zapasy, bo lato to dla nich prawdziwe żniwa. Ale ten rok może być dla dużych, przemysłowych browarów bardzo trudny. I to nie z powodu kiepskiej pogody.

o-piwie
imagency-blog-4

Odwaga ratuje życie

Zaczęły się wakacje, a wraz z nimi pojawiła się nowa kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka pod hasłem „Odwaga ratuje życie”.  Po obejrzeniu pierwszego spotu nasuwa się jednak zasadnicze pytanie – czy jest na tyle wyrazista i mocna w przekazie, żeby poruszyć jej odbiorców?

Republika
Roleski

Republika Roleski w duszy nam gra. Tu demokracja dumnie trwa…

Kilka dni temu wystartowała nowa kampania produktów marki Roleski. Od pierwszej emisji telewizyjnej wzbudziła ogromne emocje, zarówno wśród zwykłych zjadaczy chleba, jak i wśród przedstawicieli branży reklamowej. Jako że spot poruszył również nas, nie możemy przejść obok niego obojętnie.

olivierotoscani_roleski_11
imagency-blog-3

O kampaniach społecznych słów kilka

Kampanie społeczne dotykają bardzo różnych sfer naszego życia. Coraz częściej różne instytucje wykorzystują właśnie tę formę do poruszenia ważnego problemu. Niestety nie zawsze pamiętają o tym, że dotykając delikatnych obszarów, można przesadzić i osiągnąć cel zgoła odmienny od zamierzonego.

IMAGENCY Sp. z o.o.
ul. Sudecka 74
53-129 Wrocław, Polska

KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000

Spółka wpisana do KRS
VI Wydział Gospodarczy
Sądu Rejonowego
dla Wrocławia-Fabrycznej
pod numerem KRS 0000876322

Kapitał zakładowy:
5 000 PLN opłacony w całości.

View