Dzięki ciągłemu rozwojowi sztucznej inteligencji (AI – ang. Artificial Intelligence) jesteśmy w stanie wygenerować m.in. teksty, przekazy audiowizualne, obrazy, prezentacje multimedialne, zdjęcia czy materiały marketingowe. Wraz z postępem tej technologii powstają coraz nowsze narzędzia ułatwiające nam korzystanie z zalet sztucznej inteligencji.
Chrzanić to, co było! Serio?
Nikt nie jest w stanie zaprzeczyć sile mediów społecznościowych. Dziś mogła się o tym boleśnie przekonać marka Tiger Energy Drink. Ale powiedzmy to sobie uczciwie – solidnie na to zasłużyła…
Employer branding to stosunkowo młode zjawisko na rynku. Definiuje się je jako działania wizerunkowe na rzecz pracodawcy, a także firmy. Wiele organizacji, które wypracowały silne marki, szuka kolejnego sposobu na promocję i właśnie jedną z taktyk jest kreowanie renomy rzetelnego, profesjonalnego, godnego zaufania pracodawcy.
Czas na zmiany
Dzisiejszy świat jest pełen różnorodnych marek. Rynek konkurencyjny jest bardzo rozbudowany, dlatego firmy muszą stale zabiegać o uwagę odbiorców, a także dostosowywać się do aktualnej rzeczywistości. Jednym ze sposobów, który pomaga w aktualizacji marki, jest rebranding.
Frakta grzechu warta
Torba na zakupy Frakta, to niezbędnik w sklepach Ikea, a obecnie zyskała status kultowego, a wręcz ikonicznego produktu. Okazuje się, że artykuł wart 1,99 PLN zainspirował projektantów domu mody Balenciaga to stworzenia bardzo podobnej torby w cenie 2145 USD. Torba Arena Extra Large to obecnie najgorętszy temat, nie tylko w świecie mody.
Marki na wakacjach
Dzisiaj zabrzmiał ostatni dzwonek, co oznacza, że rozpoczęły się wakacje. Uczniowie świętują koniec szkoły w modnych knajpach, pijąc ulubione napoje i spoglądając na telefony różnych marek. Lato to czas laby, ale nie dla marek! O nie, marki nie biorą urlopu!
To będzie jedna z najciekawszych kampanii tego roku. Po tym jak internautka w zamkniętej grupie na Facebooku, postawiła pytanie nad zdjęciem opakowania, swoją drogą łudząco przypominającego okładki realistycznych i przygodowych powieści, kakao DecoMorreno o kolejne tomy autora książki – Internet zawrzał. Fejk, czy doskonale zaplanowana kampania?
Font czy czcionka?
Zdarzyło się Wam patrząc na krój tekstu swojej ulubionej strony internetowej, wzdychać do monitora – „ale fajna czcionka”? Jeżeli tak, popełniacie popularny błąd.
Takie nazewnictwo wynika z przyzwyczajenia do tradycyjnych, rzadko już stosowanych metod odbijania tekstu i określania czcionką wszystkiego, co ma charakter pisma na naszych ekranach. W tym tekście dowiecie się, jaka jest różnica między fontem a czcionką i kiedy używanie tych pojęć będzie w pełni uzasadnione, a kiedy warto go po prostu unikać.
W drodze do mistrzostwa
Po raz kolejny BMW Group Polska zaskakuje nowymi pomysłami kampanii reklamowej, angażując w jej realizację działania artystyczne. Tym razem występuje jako pomysłodawca i mecenas filmu dokumentalnego Bartosza Konopki (nominowanego do Oskara za swój wcześniejszy film, „Królik po berlińsku”) pt. „Droga do mistrzostwa”.
Powystawowe wspomnienia
W powojennej Polsce niewiele było powodów do zachwytu nad otaczającą rzeczywistością. Wokół gruzy, zgliszcza, bieda, szarzyzna… Ale w tej niezbyt radosnej rzeczywistości, już w 1945 roku zaczęły powstawać pierwsze znaki graficzne, które na długo, a nawet na stałe wpisały się w naszą codzienność. I tym znakom poświęcona była Wystawa Znaków Graficznych, która została zorganizowana w 1969 roku.
Marka budowana
na boisku
Zwyciężyła drużyna Denver Broncos, ale to nie oni mieli monopol na zbieranie oklasków. Finał SuperBowl to nie tylko sportowe widowisko, ale także festiwal reklamowy.
O bezpieczeństwie na drodze w trzech jakże różnych wersjach
Bezpieczeństwo na drodze staje się coraz ważniejszym tematem, o którym mówi się coraz więcej i coraz odważniej. Kampanii społecznych, które chcą zwrócić uwagę na ten problem pojawiło się w ostatnim czasie kilka.
O piwie, co się koncernom nie kłania
Lato coraz bliżej, browary gromadzą w magazynach zapasy, bo lato to dla nich prawdziwe żniwa. Ale ten rok może być dla dużych, przemysłowych browarów bardzo trudny. I to nie z powodu kiepskiej pogody.
Odwaga ratuje życie
Zaczęły się wakacje, a wraz z nimi pojawiła się nowa kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka pod hasłem „Odwaga ratuje życie”. Po obejrzeniu pierwszego spotu nasuwa się jednak zasadnicze pytanie – czy jest na tyle wyrazista i mocna w przekazie, żeby poruszyć jej odbiorców?
Republika
Roleski
Republika Roleski w duszy nam gra. Tu demokracja dumnie trwa…
Kilka dni temu wystartowała nowa kampania produktów marki Roleski. Od pierwszej emisji telewizyjnej wzbudziła ogromne emocje, zarówno wśród zwykłych zjadaczy chleba, jak i wśród przedstawicieli branży reklamowej. Jako że spot poruszył również nas, nie możemy przejść obok niego obojętnie.
O kampaniach społecznych słów kilka
Kampanie społeczne dotykają bardzo różnych sfer naszego życia. Coraz częściej różne instytucje wykorzystują właśnie tę formę do poruszenia ważnego problemu. Niestety nie zawsze pamiętają o tym, że dotykając delikatnych obszarów, można przesadzić i osiągnąć cel zgoła odmienny od zamierzonego.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY