W ścisłej współpracy z naszymi Klientami tworzymy strategie marketingowe, marki i komunikacji. Jest to wieloetapowy proces, który poprzedzamy audytem. Jego celem jest określenie aktualnej sytuacji firmy, skuteczności dotychczasowych działań marketingowych i zbadanie kapitału marki. Po diagnozie zaczynamy pracować nad analizą SWOT, badamy trendy rynkowe, zachowania klientów, rozważamy możliwości pozyskania nowych grup klientów, tworzymy persony, a następnie wytyczamy kierunki działań, aby zmaksymalizować ich skuteczność. Całość składa się na obszerny dokument będący jednym z podstawowych narzędzi zarządzania firmą.
Marka to nie tylko logo. To opowieść, która przyciąga, zaciekawia, pobudza do aktywności i zaangażowania klienta. Marka ma ogromny wpływ na wartość firmy. W kontakcie z nową marką liczy się pierwsze wrażenie. Drugiej szansy może już nie być. Budujemy tożsamość i świadomość marki poprzez kreowanie i budowanie pozytywnego wizerunku wśród konsumentów.
Szkolenia
Wyznajemy zasadę, iż jedynie dobra i ścisła współpraca pomiędzy działami marketingu i sprzedaży są gwarancją realizacji strategii rozwoju i zwiększania sprzedaży.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY