ZAKRES PRAC:
Praca dla klientów z branży motoryzacyjnej wiąże się zawsze z koniecznością pogodzenia zasad dyktowanych przez markę samochodów z interesami i zasadami salonu samochodowego. Już na etapie projektowania brandbooka warto te zasady uwzględnić, aby uniknąć w przyszłości niepotrzebnych zagadek i spornych sytuacji.
W czasie naszej współpracy Pol-Motors prowadził salony trzech marek - Forda, Hyundaia i Suzuki. W każdym miesiącu mieliśmy do przygotowania kilkanaście kampanii. Były one realizowane na zlecenie brand managerów poszczególnych marek, a także dla samego salonu. Wymagało to od naszego zespołu kreatywnego ogromnego skupienia i trzymania się ścisłych zasad wyznaczonych przez każdą markę. A to wszystko trzeba było podlać odpowiednią dawką kreatywnego sosu.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY