KONCEPCJA PROJEKTU
NAMING
PROJEKT LOGO
PROJEKT IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
STRATEGIA MARKI
STRATEGIA KOMUNIKACJI
PROJEKT I WDROŻENIE PORTALU INFORMACYJNEGO
MEDIA RELATIONS
WYBÓR I WSPÓŁPRACA Z PATRONAMI MEDIALNYMI
KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
PROJEKTOWANIE, PRODUKCJA I REALIZACJA KAMPANII PROMUJĄCYCH PROJEKT
SELEKCJA I WYBÓR KIN STUDYJNYCH DO WSPÓŁPRACY
PROGRAMOWANIE SEANSÓW
STAŁA WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUTORAMI FILMOWYMI
STAŁA WSPÓŁPRACA Z KINAMI
SELEKCJA I WYBÓR MIEJSC DO ORGANIZACJI AFTER PARTY
WSPÓŁPRACA SPONSORSKA
ORGANIZACJA SEANSÓW I AFTER PARTY
Kino Solo - tylko dla singli to autorski projekt naszej agencji realizowany pod szyldem nadrzędnego projektu - Połówki Pomarańczy.
Ideą tego projektu było stworzenie okazji do spotkań singli, których łączyła wspólna pasja. Realizację projektu rozpoczęliśmy we Wrocławiu w nowo otwartym Kinie Nowe Horyzonty - największym arthousie na świecie. Seanse odbywały się co 2 tygodnie, w czwartki. Po nim udawaliśmy się z jego uczestnikami do Klubu Manana Cafe, gdzie odbywało się after party, na którym organizowaliśmy spotkania z wrocławskimi aktorami i reżyserami. Kilka miesięcy później do projektu zaczęliśmy zapraszać kina studyjne z innych miast. Docelowo seanse organizowane były w 15 miastach.
Ważnym elementem projektu był bardzo staranny dobór repertuaru. Dzięki współpracy z głównymi dystrybutorami udało się nam wiele razy umieścić w repertuarze perełki światowego kina artystycznego. Wielokrotnie też na naszych seansach odbywały się pokazy przedpremierowe najlepszych filmowych produkcji.
Projekt cieszył się ogromnym powodzeniem wśród singli. W ciągu 30 miesięcy w naszych senasach wzięło udział ponad 100 000 osób.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY