KONCEPT KREATYWNY MARKI KILLYS
PROJEKT LOGO
NAMING - NAZWY LINII PRODUKTOWYCH
PROJEKT OPAKOWAŃ
KONCEPT KREATYWNY SUBBRANDU DLA NASTOLATEK
KONCEPCJA PROJEKTU KILLYS ACADEMY
Marka Killys należy do spółki Inter-Vion - jednego z czołowych producentów akcesoriów kosmetycznych w Polsce. Zostaliśmy zaproszeni przez Klienta do przygotowania konceptu kreatywnego nowej odsłony marki. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie subbrandu dla nastolatek, dla tych samych grup produktowych.
Przeprowadziliśmy badania rynku, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie: czym faktycznie kierują się klientki wybierając na półce sklepowej konkretną szczotkę do włosów czy pilnik do paznokci? Szukaliśmy wyróżników. Rozmowy z klientkami w sklepach były najbardziej interesującą częścią tego badania. To tam znaleźliśmy odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania.
Drugą częścią badania były spotkania z nastolatkami w wieku 15-18 lat, już w warunkach studyjnych. Poprosiliśmy uczestniczki badania o to, aby przyniosły ze sobą swoje kosmetyczki. Pierwszym zaskoczeniem była zawartość tych kosmetyczek. Dziewczęta miały w nich dosłownie wszystko - zarówno szeroką gamę kosmetyków, jak i akcesoriów. Dowiedzieliśmy się też, kto jest dla nich autorytetem i na jakiej podstawie dokonują wyboru przy zakupach tych produktów. To było podstawą do stworzenia konceptu kreatywnego marki Killys.
Badania rynku wykazały, że nastolatki, bardzo chętnie sięgną po produkty #newKillys, których gama kolorystyczna odpowiada na dwa główne założenia:
estetyka spełnia oczekiwania współczesnej nastolatki - delikatny kolor + klasyczny wygląd
odrębny subbrand odpowiada na potrzebę posiadania dedykowanej linii produktów
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY