fbpx

KILLYS

ZAKRES PRAC:

  • KONCEPT KREATYWNY MARKI KILLYS

  • PROJEKT LOGO

  • NAMING - NAZWY LINII PRODUKTOWYCH

  • PROJEKT OPAKOWAŃ

  • KONCEPT KREATYWNY SUBBRANDU DLA NASTOLATEK

  • KONCEPCJA PROJEKTU KILLYS ACADEMY

killys-6

Marka Killys należy do spółki Inter-Vion - jednego z czołowych producentów akcesoriów kosmetycznych w Polsce. Zostaliśmy zaproszeni przez Klienta do przygotowania konceptu kreatywnego nowej odsłony marki. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie subbrandu dla nastolatek, dla tych samych grup produktowych.

Przeprowadziliśmy badania rynku, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie: czym faktycznie kierują się klientki wybierając na półce sklepowej konkretną szczotkę do włosów czy pilnik do paznokci? Szukaliśmy wyróżników. Rozmowy z klientkami w sklepach były najbardziej interesującą częścią tego badania. To tam znaleźliśmy odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania.

Drugą częścią badania były spotkania z nastolatkami w wieku 15-18 lat, już w warunkach studyjnych. Poprosiliśmy uczestniczki badania o to, aby przyniosły ze sobą swoje kosmetyczki. Pierwszym zaskoczeniem była zawartość tych kosmetyczek. Dziewczęta miały w nich dosłownie wszystko - zarówno szeroką gamę kosmetyków, jak i akcesoriów. Dowiedzieliśmy się też, kto jest dla nich autorytetem i na jakiej podstawie dokonują wyboru przy zakupach tych produktów. To było podstawą do stworzenia konceptu kreatywnego marki Killys.

WIZJA

Oryginalne opakowania i nowa kolorystyka w dwóch odsłonach

Nowe logo

Nowy font łączący kobiecą delikatność i nowoczesny krój.

Nowy claim


Kierując się użytecznością produktów marki Killys, które służą zarówno do podstawowej pielęgnacji, jak i aplikacji makijażu, pokazujemy, że dbałość o kobiece piękno jest prosta bez względu na wiek.

killys-11

FILOZOFIA KOLORYSTYKI

czerwień + czerń + biel

Ideą, która przyświecała selekcji kolorów, była ponadczasowa i klasyczna gama, która sprawia, że produkt, obok swojej użyteczności, wyróżnia się wśród innych podobnych produktów estetyką nawiązującą do marek premium.

TYPOGRAFIA

killys-26
killys-25

KOLORYSTYKA ZNAKU

killys-12
killys-13
killys (4)

SUBBRANDY W NOWEJ ODSŁONIE

killys-14
Killys_prezentacja produktu_HD_1
Killys_prezentacja produktu_HD_1
Killys_prezentacja produktu_HD_1
Killys_prezentacja produktu_HD_1
Cosmetic Bottle Packaging Showcase Mockup by Anthony Boyd Graphi

OSOBNY SUBBRAND STWORZONY
Z MYŚLĄ O NASTOLATKACH

Filozofia #newKillys

Badania rynku wykazały, że nastolatki, bardzo chętnie sięgną po produkty #newKillys, których gama kolorystyczna odpowiada na dwa główne założenia:

  • estetyka spełnia oczekiwania współczesnej nastolatki - delikatny kolor + klasyczny wygląd

  • odrębny subbrand odpowiada na potrzebę posiadania dedykowanej linii produktów

Killys_prezentacja produktu_HD_1
killys-22

#killysacademy

Za #killysacademy kryje się więcej, niż tag widoczny w social media.

#killysacademy to społeczność skupiona wokół idei dzielenia się wiedzą na temat tego, jak dbać o piękno.

killys-2

IMAGENCY Sp. z o.o.
ul. Sudecka 74
53-129 Wrocław, Polska

KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000

Spółka wpisana do KRS
VI Wydział Gospodarczy
Sądu Rejonowego
dla Wrocławia-Fabrycznej
pod numerem KRS 0000876322

Kapitał zakładowy:
5 000 PLN opłacony w całości.

View