STRATEGIA MARKI
REBRANDING
Zakłady Porcelany Stołowej Karolina to jedna z fabryk porcelany kontynuujących tradycję przedwojennych śląskich producentów, których jakość i renoma znana była na całym świecie.
W 1860 roku w małym miasteczku nieopodal dolnośląskich Świebodzic i Strzegomia powstała fabryka porcelany Porzellanfabrik Silber & Comp. Jej założycielem był mistrz murarski Traugott Silber. Od 1886 roku porcelana była produkowana pod marką Koenigszelt.
Po zakończeniu wojny, od 1945 roku, fabryka działa pod marką Karolina. Do końca XX wieku większość prduktów trafiała na rynki zagraniczne, z tego powodu w Polsce porcelana z Karoliny była coraz mniej znana.
Naszym zadaniem było odświeżenie marki, odbudowanie jej rozpoznawalności na polskim rynku i dotarcie do młodszych klientów.
Nowe logo nawiązuje do logo marki Koenigszelt. Delikatna, kobieca korona i klasyczny, elegancki font tworzą spójne logo w pełni oddające wartości marki.
Hasło przewodnie marki: Karolina. Cenniejsza z każdą chwilą.
Projekt zawiera w sobie prosty przekaz i charakterystyczną formę. Inspiracją do zaprojektowania sygnetu był symbol korony, którym marka posługiwała się od początku istnienia.
Aby podkreślić kobiecy charakter marki posłużylismy się delikatną, linearną kreską,
która nawiązuje do pierwotnego sygnetu
marki Koenigszeit.
Kolejną inspiracją do wykonania sygnetu były subtelne i wyrafinowane dekoracje występujące na porcelanie.
Ważną rolę odgrywa taże dostojny kolor granatowy, który podkreśla siłę tradycji i historii marki. Dodatkowy, zamienny kolor złoty stanowi podkreślenie ekskluzywności, ponadczasowości i unikalności.
Idea wizerunku opiera się na promocji trzech podstawowych atutów marki Karolina.
jako najwyższa jakość poparta historią, doświadczeniem i uznaniem światowego rynku
150 lat tradycji
wyroby topowej, światowej jakości
unikalność produktu
jako nieprzemijalna renoma marki
rosnąca przez lata wartości porcelany - im starsza tym bardziej cenna, jak wino
zaspokajanie nieprzemijalnej ludzkiej potrzeby piękna
jako nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań
kreowanie nowych form w oparciu o światowe trendy sztuce
zatrudnianie młodych designerów z całego świata
nieustanne szukanie nowych rozwiązań produkcyjnych
dostosowanie do wymagań epoki
Karolina to marka szlachetna, hołdująca wartościom
odpornym na działanie czasu, kreująca unikalne piękno.
Na przestrzeni stuleci idzie z duchem swoich czasów, dyktując nowe trendy.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY