Istotą pomysłu dla projektu sygnetu było takie połączenie liter, które poprzez uproszczenie graficzne da nam znak niemal abstrakcyjny.
Aby podkreślić profesjonalny charakter marki posłużylismy się prostą kreską, ale precyjnie wykreśloną. Jej grubość i ilość światła w projekcie są doskanale wyważone, co mimo wyraźnej asymetrii daje poczucie harmonii.
Ważną rolę odgrywa taże dostojny kolor granatowy, który podkreśla bezpieczeństwo, siłę tradycji i historii marki.
Dodatkowy kolor srebrny stanowi podkreślenie ekskluzywności, ponadczasowości i unikalności.
Istotą pomysłu dla projektu sygnetu było takie połączenie liter, które poprzez uproszczenie graficzne da nam znak niemal abstrakcyjny.
Aby podkreślić profesjonalny charakter marki posłużylismy się prostą kreską, ale precyjnie wykreśloną. Jej grubość i ilość światła w projekcie są doskanale wyważone, co mimo wyraźnej asymetrii daje poczucie harmonii.
Ważną rolę odgrywa taże dostojny kolor granatowy, który podkreśla bezpieczeństwo, siłę tradycji i historii marki.
Dodatkowy kolor srebrny stanowi podkreślenie ekskluzywności, ponadczasowości i unikalności.
Znak w wersji podstawowej zbudowany jest
z sygnetu i logotypu.
Logotyp zaprojektowany jest na podstawie
kroju pisma Futura LT Pro w odmianie Heavy.
Jest to wersja podstawowa znaku występująca w większości materiałów komunikacyjnych i reklamowych.
Znak podstawowy został zaprojektowany w wersji chromatycznej w granacie dla podkreślenia ekskluzywności i profesjonalizmu marki.
Alternatywnie można również stosować wersję w graficie.
Znak dodatkowy został zaprojektowany w wersji chromatycznej w srebrze.
Ta wersja dedykowana jest do druków o wyjątkowym charakterze.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2025 © IMAGENCY