Pod koniec 2019 roku zgłosili się do nas founderzy start-upu epper z prośbą o zajęcie się wprowadzeniem na rynek ich aplikacji.
Naszym zadaniem było opracowanie konceptu kreatywnego marki, a także zaprojektowanie brandingu.
Aplikacja była kierowana przede wszystkim do młodych ludzi - pełnoletnich uczniów, studentów i młodych pracowników. Za jej pośrednictwem użytkownik miał w ciągu zaledwie kilku minut uzyskać mikropożyczkę. Uzyskane w ten sposób środki miały być wykorzystywane do zaspokojenia nagłych potrzeb związanych z przekroczeniem budżetu. Kwoty uzyskiwane w ten sposób były niewielkie - od 50 do 1000 zł. Przy czym wielkość pożyczonej kwoty wzrastała wraz z ilością usyskanych i spłaconych w terminie pożyczek.
W związku z tym powstała marka kojarząca się z latem, wypoczynkiem, rozrywką, radością i czerpaniem przyjemności z życia. Zarówno kolorystyka logo, jak i key visual do kampanii kreują taki właśnie wizerunek.
KRS 0000876322
NIP PL8992890997
Regon 38781628500000
Polityka prywatności
Regulamin strony
2002-2024 © IMAGENCY